تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 13:15 | نویسنده : ♥علی♥

در دنیایی کاملا خیالی به جنگ با موجودات بیگانه بپردازید. از بین ۶ مبارز، جنگجوی خود را انتخاب کنید و به جنگ با موجودات خطرناک و وحشتناک بروید و آن ها را تا مرز نابودی تمام عیار پیش ببرید.بازیJuggernaut Revenge of Sovering یکی از بازی های بسیار قوی و بی نظیر برای اندروید می باشد. این بازی با ساختار گرافیکی و زیبای خود تجربه ای جدید در بازی های جنگی و رزمی را برای شما ایجاد می کند. شما باید در این بازی از میان ۶ مبارز قدرتمند جنگجوی خود را انتخاب کنید و با ۱۲ سلاح و زره مختلف آن را تجهیز کنید و در نهایت به جنگ با موجودات شیطانی بروید. از بین آیتم های زرهی هر کدام به نوعی شکل و ظاهر جنگجوی شما را تغییر خواهد داد و هر کدام از سلاح هایی که برای جنگجوی خود انتخاب می کنید قدرت و توانمندی شما را تغییر می دهد. از ویژگی های این بازی نمایش سه بعدی (۳D)، وجود ۱۰۰ موجود مختلف برای مبارزه با آن و ۱۵ مکان منحصر به فرد در بازی می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : ♥علی♥

آیا می دانید توپ زیر کدام کلاه یا بشکه قرار دارد ؟ بازی where is the ball deluxe یک بازی کاملا واقعی و جالب است. این بازی زیاد سخت نیست اما نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد. نحوه بازی به این صورت است که شما باید رد یک توپ را دنبال کنید و ببینید زیر کدام کلاه یا بشکه قرار می گیرد و بعد از آن کلاه یا بشکه ای که می دانید توپ در زیر آن پنهان شده است را انتخاب کنید، در صورتی که درست حدس زده باشید به مرحله بعد راه پیدا می کنید. شاید با خود بگویید به راحتی می توانیم با دنبال کردن مسیر توپ ببینیم زیر کدام کلاه یا بشکه پنهان می شود و بعد از یک حدس درست به مرحله بعد برویم! باید بدانید اصلا اینطور نیست و زمانی که به مراحل بالاتر می روید سرعت جا به جایی توپ آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانید به راحتی آن را ببینید و باید بیشتر تمرکز کنید تا بتوانید حدس درستی بزنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 13:6 | نویسنده : ♥علی♥

آیا آماده یک نبرد جدید در فضا به سبک Angry Birds هستید ؟ همه ی ما با سری بازی های Angry Birds یا پرندگان خشمگین آشنایی داریم. هماطور که می بینید باز هم شرکت ROVIO که سازنده سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد، این بار سری جدید این بازی را با نام Angry Birds Star Wars HD ارائه کرده است که برگرفته از فیلم معروف جنگ ستارگان می باشد. سری جدید این بازی شباهت زیادی به نسخه قبلی آن یعنی Angry Birds Space دارد. اما این بار داستان بازی کمی متفاوت است؛ پرندگان خشمگین پس ورود دوباره خود به فضا توانسته اند با دست یابی به یک پایگاه مخفی به اولین پیروزی خود علیه پادشاهی خوک ها برسند و این پیروزی سبب شده است تا پرندگان خشمگین به صلاح های کشنده و ظاهر متفاوتی دست پیدا کنند. این بازی دارای بیش از ۱۴۰ مرحله مختلف و فیزیک بسیار بالایی است. همچنین در کنار کیفیت HD در بازی می توانید شاهد گرافیک بسیار خوبی باشید.

ویژگی های نسخه جدید :
- اضافه شدن چندین مرحله
- افزایش سرعت و عملکرد بازی


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, | 10:51 | نویسنده : ♥علی♥

Beach Buggy Blitz v1.1.1

با بازیBeach Buggy Blitz  لذت رانندگی را در سبکی جدید تجربه کنید. در یک جزیره ی استوایی شروع به رانندگی کنید. شما باید با ماشین های عجیب و غریب وارد مسابقات رانندگی شده و با خوردن سکه و کسب مقام اول می توانید ماشین ها و امکانات جدید بدست آورید و مهم تر از همه می توانید وارد مرحله ی بعدی شوید. در نسخه ی جدید بازی تغییرات بسیاری انجام گرفته است که شامل: اضافه شدن چندین ماشین جدید، قابلیت اسپرت کردن ماشین و اضافه شدن شخصیت های جدید است. شما باید با استفاده از سلاح هایی که بر روی ماشین هستند ماشین های دیگر را متوقف کنید و به جایگاه اول بروید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, | 10:49 | نویسنده : ♥علی♥

Cut the Rope v2.0.1

Cut the Rope بازی فکری معروفی است که در آن شما باید به یک قورباغه ی بامزه ی کوچک که در یک جعبه گیر افتاده است غذا دهید. آب نبات به وسیله ی یک طناب در هوا آویزان است حال شما باید این طناب را طوری برش دهید که آبنبات در دهان قورباغه بیفتد. برای انداختن غذا در دهان قورباغه باید از آیتم های موجود دربازی استفاده کنید و همچنین بعضی مواقع باید چند آیتم را با هم ترکیب کنید. در نسخه ی جدید بازی ۱۵۰ مرحله جذاب وجود دارد و همچنین گیم پلی بازی بهتر شده است. این بازی در مارکت گوگل پلی با امتیاز ۴٫۸۱ از ۵ به یکی از بهترین بازی های اندرویدتبدیل شده است.

ویژگی ها:
- ۱۵۰ مرحله در شش بخش
- آیتم های جدید نظیر: شلیک به طناب، آب، موشک و  سلاح های رباتیک
- داستان جدید بازی
- تصاویر پنهان که با پیدا کردن آن ها امتیاز شما افزایش می یابد
- اضافه شدن سه آیتم دیگر


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 13 آبان 1391برچسب:, | 23:53 | نویسنده : ♥علی♥

بازی زیبا و گرافیکی NFL Pro 2013 v1.1.8

 

NFL یک بازی زیبای ورزشی میباشد که به تازگی از سوی گیم لافت برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا تجربه ی یک مسابقه فوتبال امریکایی را بدست خواهید اورد! بازی از گرافیک عالی و گیم پلی روان برخوردار می باشد که همه از دلایل محبوبیت ان به شمار می رود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 19:33 | نویسنده : ♥علی♥

با کمک نرم افزار جالب iOnRoad Augmented Driving، با خیال راحت در آزاد راه ها رانندگی کنید. این نرم افزار می تواند با انجام محاسبات بر روی تصاویری که از دوربین دریافت می کند، فاصله خودرو شما تا خودروی جلویی را تخمین بزند. همچنین سرعت حرکت اتومبیل جلو را نسبت به شما خواهد سنجید و بدین ترتیب می تواند فاصله زمانی بین شما و آنها را بیان کند. این نرم افزار به پروسسور ۱GHz نیاز دارد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 12:10 | نویسنده : ♥علی♥

با استفاده از نرم افزار هنری و جالب Super Photo می توانید تصاویر خود را زیبا کنید و جلوه خاصی به آنها بدهید. نرم افزار Super Photo حاوی ده ها افکت زیبا و متنوع است که می توانید بر اساس سلیقه خود و نوع تصویرتان یکی را انتخاب نمایید و پس از اعمال تغییرات، آن را ذخیره نمایید. Super Photo مخصوص کسانی است که علاقه خاصی به ویرایش تصاویر دارند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 12:8 | نویسنده : ♥علی♥

Sygic_GPS_Navigation_v11.2.5-[Androidiha.com]

نرم افزار ناوبری Sygic : GPS Navigation یک ابزار کاملا حرفه ای و عالی برای نمایش دو بعدی و سه بعدی نقشه ی کشورها و شهرهای مختلف می باشد. مهم ترین ویژگی این برنامه پشتیبانی از نقشه های ایران و ویژگی بارز دیگر آن نمایش سه بعدی ساختمان ها, راه ها, مناطق کوهستانی و غیره می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 12:7 | نویسنده : ♥علی♥

Crackle-Movies_&_TV_v2.5.3-[Androidiha.com]

نرم افزار Crackle – Movies & TV یک برنامه عالی برای دسترسی رایگان به فیلم های سریال یا سینمایی خارجی و یا مشاهده تلویزیون کشورهای مختلف می باشد. این برنامه از وب سایت های مختلف تاکنون امتیازات خوبی را دریافت کرده و یک دوره فینالیست جایزه بهترین نرم افزارهای موبایل در سال ۲۰۱۱ بوده است. لازم به ذکر است این برنامه از اینترنت تلفن همراه برای دریافت و نمایش تلویزیون یا فیلم ها استفاده می کند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 12:4 | نویسنده : ♥علی♥

تمامی دارندگان گوشی های اندروید با این نرم افزار آشنا هستند. Google Maps نرم افزار رسمی گوگل برای دسترسی به نقشه های گوگل در اندروید است. این نرم افزار با استفاده از جی پی اس و ارتباط اینترنت، جدیدترین نقشه های گوگل را دریافت می کند. شهرهای بزرگ دنیا با جزئیات و نمایش سه بعدی ساختمان ها در نرم افزار نمایش داده می شوند و قابلیت موقعیت یابی و مسیریابی در نقاط مختلف نقشه را دارند. ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه ارائه شده است : بهبود نقشه های سه بعدی ۳D، بهبود تصاویر داخلی ساختمان ها و سالن ها مانند هتل ها و فرودگاه ها، نمایش اطلاعات رانندگی، دوچرخه سواری و پیاده روی، نمایش اطلاعات ترافیکی، قابلیت جستوجو مراکز تفریحی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، خدماتی، بیمارستان ها، رستوران ها، فرودگاه ها و پایانه های مسافر بری، هتل ها، مراکز خرید و …

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 12:3 | نویسنده : ♥علی♥

Ant-Smasher

مورچه ها را تا جایی که می توانید با انگشت خود متلاشی کنید! علاوه بر مورچه ها شما می توانید عکس دوستانتان را نیز منفجر کنید! Ant Smasher یک بازی بسیار سرگرم کننده برای کودکان، دختران و پسران می باشد.

ویژگی ها:
- چندین نوع مورچه برای نابود کردن
- وجود زنبورهای خطرناک که نباید آنها را لمس کنید.
- رنکینگ امتیاز جهانی
- مدهای متفاوت اعتیادآور بازی
- یک بازی سرگرم کننده برای تمام سنین


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, | 12:0 | نویسنده : ♥علی♥

مرورگر اینترنت UC mini یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی برای کاربران ایرانی است. UC به طور کامل از سایتهای فارسی پشتیبانی می کند و با این مرورگر شما می توانید بدون هیچ مشکلی صفحات فارسی را مرور کنید.
همچنین رابط کاربری این مرورگر از نو طراحی شده و به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود، این ویرایش در دو نسخه (یکی برای صفحه های لمسی کوچک و دیگری برای صفحه های لمسی متوسط و بزرگ) ارائه شده است.
مرورگر UC مینی نسخه کم حجم این مرورگر است و چون نیازهای سخت افزاری کمی دارد سریعتر کار می کند. همچنین رابط گرافیکی آن نیز از نو طراحی شده که تجربه بازدید روان و سریع از صفحات وب را برای شما به ارمغان می آورد. این مرورگر برای بازیهای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین ابزاری بی همتاست.

سایر ویژگی های این مرورگر:
- کارایی بهتر: بارگذاری سریعتر صفحات و فشرده سازی ثانویه کمک می کند تا در مصرف ترافیک صرفه جویی بیشتری داشته باشید.
- اسکرول نرم: سرعت پیمایش صفحات ۲۰% بیشتر شده است.
-  ویرایش های مختلف برای صفحه های نمایش با اندازه و وضوح متفاوت: سازگاری عالی با صفحه نمایش های HVGA، WVGA، QVGA و یا کوچکتر.
- دسترسی سریع به آمار مصرف ترافیک از طریق منوی نرم افزار.
- در این نسخه (که شرکت سازنده و سایت اندرویدیها در انتشار آن به طور مستقیم همکاری نموده اند) فهرستی از سایت‌های مشهور فارسی (مانند: androidiha و…) در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, | 18:34 | نویسنده : ♥علی♥

deathly

Death Rally یک بازی در سبک کراش برای اندروید می باشد. هیچ ترفندی در این بازی وجود ندارد. شما باید فقط مخالفان خود را نابود کنید. ماشین خود را انتخاب کنید، دوست دارید ماشین سرعتی یا جنگی و یا ماشین های دیگر چون باید دشمنان را نابود کنید وگرنه بازی را خواهید باخت. اگر می خواهید یک بازنده نباشید از سلاح های گرم و مدرن خود به بهترین نحو استفاده نمایید. ماشین ها در طول مسیر با یکدیگر مسابقه میدهند و در صورت عقب افتادن از رقیبان، از سلاح ها و موشک هایی استفاده میکنند تا حریفان را از میدان به در کنند. در هر مسابقه ای بنا به مقامی که کسب کردید، میتوانید ماشین خود را مجهز تر کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, | 18:32 | نویسنده : ♥علی♥

Unstoppable-Penguin

دربازیUnstoppable Penguin شما نقش پنگوئن هایی ایفا می کنید که هدف آنها نابودی دشمنان خودشان می باشد. این بازی کمی متفاوت با بازی های دیگر می باشد. چرا که شما باید به وسیله پریدن و دویدن به جنگ با دشمنان خود بروید. نگران نباشید، سلاح های بخصوصی نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد. توقف پنگوئن یک بازی جالب بی انتها بوده که ساعتها شما را سرگرم می کند.

 

ویژگی ها:
- کنترل بسیار آسان بازی.
- دوبار ضربه بزنید تا بتوانید پرواز کنید.
- بازی دارای پنج قدرت متفاوت می باشد.
- دارای گرافیک خوب و قابلیت اجرا شدن روی اکثر گوشی های اندرویدی.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, | 14:15 | نویسنده : ♥علی♥

بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی Asphalt 7 Heat by Gameloft v1.0

 

* نسخه کرک شده و تست شده جایگزین شد*

سرانجام نسخه هفتم از سری بازی های هیجان انگیز و محبوب اسفالت دقایقی قبل از سوی گیم لافت برای اندروید عرضه شد! این نسخه از بازی که با موضوع ریسینگ میباشد از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار میباشد و شما را مجذوب خود میکند! در این نسخه از بازی شاهد افزایش ماشین ها از شرکت های معروف مانند فراری لامبورگینی بوگاتی و … میباشید. همچنین محیط تخریب بذیر و واقع گرایانه از ویزگی های بازی به حساب می اید!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : ♥علی♥

کتاب صوتی همگام با متن با صدای زنده یاد حسین پناهی

تجربه ای جدید و جالب
نرم افزار گزیده اشعار حسین پناهی با صدای زنده یاد حسین پناهی از مجموعه کتب چند رسانه ای شرکت ایده پردازان است که در قالب یک بستر جدید نرم افزاری در زمینه ارایه کتب چندرسانه ای بر روی موبایل ارایه شده است. این بستر نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم میکند تا در هر زمان و مکان بدون هیچ محدودیتی به مطالعه بپردازید و دانش خود را افزایش دهید. شما با استفاده از کتاب هایی که در این بستر تولید شده اند دیگر مشکلات کتاب های چاپی را نخواهید داشت . مشکلاتی از قبیل : خستگی چشم، حمل کتب سنگین، کمیاب بودن کتاب،قیمت بالای کتاب و….
حسین پناهی کارگردان، نویسنده ، شاعر و بازیگر موفق سینمای ایران بود!
در این نرم افزار متن کتاب به همراه صوت آن ارایه می شود . صوت و متن با هم همگام هستند ، یعنی شما در هر قسمت از متن کتاب ،صوت همان قسمت را با صدای حسین پناهی خواهید شنید.
با پشتیبانی از گوشی های فارسی و انگلیسی – و تبلت ها بدون محدودیت زبان


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, | 13:58 | نویسنده : ♥علی♥

آخرین نسخه آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Antivirus Pro v2.12.2

 

نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران گوشی های اندروید جایگاه خاصی را دارند. Anti-Virus یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه امنیت کامل گوشی می باشد که زیر مجموعه شرکت پر سابقه  Avg  می باشد. با این نرم افزار به راحتی می توانید از فایل ها، نرم افزار ها و… نسخه پشتیبان بگیرید که اگر فایل های مخرب انها را از بین برد، بتوانید مجدداً از آنها استفاده کنید.

حجم پایین ، امنیت فوق العاده و خودکار نرم افزار ، محیط ساده و رایگان بودن آن از ویژگی های منحصر به فرد این آنتی ویروس است.

دیگر ویژگی ها در ادامه مطلب آمده است…

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, | 23:49 | نویسنده : ♥علی♥

 

افزایش سرعت در اندروید با Android Defrag PRO v1.0

 

Android Defrag یک برنامه کاربردی برای دفرگمنت کردن گوشی ها و تبلت های تحت اندروید میباشد که به تازگی منتشر شده است! استفاده از این برنامه موجب افزایش سرعت و بهبود کارایی گوشی اندرویدی شما میشود. قابلیت دفرگمنت کردن مموری و حافظه داخلی گوشی از نقاط قوت این برنامه به حساب می اید. هم اکنون این برنامه را میتوانید از اندرویدکده به صورت رایگان دانلود کنید!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, | 23:45 | نویسنده : ♥علی♥

افزایش سرعت با Android Speed Booster Donate v1.0

 

Android Speed Booster یک برنامه فوق العاده کاربردی برای افزایش سرعت در اندروید میباشد . این برنامه قادر است میزان سخت افزار اشغال شده توسط برنامه های اضافی و … را خالی نماید که موجب سرعت بخشیدن به گوشی یا تبلت میشود. هم چنین برخی برنامه های اضافی که در حال اجرا هستند را میتوان متوقف کرد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, | 23:42 | نویسنده : ♥علی♥
 

دسترسی هم زمان به مموری کارت در کامپیوتر و گوشی با Dual Mount SD Widget v3.29

در گوشی های اندروید هنگامی که گوشی به کامپیوتر متصل می شود برای اینکه  بتوان در کامپیوتر به مموری کارت گوشی دسترسی پیدا کرد باید مموری را در حالت Mount قرار داد که در این صورت دیگر در گوشی به مموری دسترسی نخواهید داشت . شما با استفاده از Dual Mount SD Widget  می توانید هنگامی که گوشی به کامپیوتر متصل است به طور هم زمان در گوشی و کامپیوتر به مموری کارت دسترسی داشته باشید.

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:24 | نویسنده : ♥علی♥

بازی فوق العاده زیبای Avadon: The Black Fortress v1.0.12 + دیتا

 

Avadon یک بازی زیبا و اکشن میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا و ظیفه ی شما پیدا کردن افرادی میباشد که مردم را سحر و جادو کرده اند و عده ای از انان را نابود کرده اند! بازی از سیر داستانی زیبایی برخوردار میباشد طوری که قادر است شما را بیش از ۴۰ ساعت سرگرم کنید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:23 | نویسنده : ♥علی♥

بازی ماجرایی و فوق العاده زیبای Lucky v1.0

 

Lucky نام یک بازی ماجرایی و راز الود فوق العاده زیبا میباشد که مخصوص تبلت Kindle fire عرضه شده است! ویلیام یک فرد باهوش و زیبا میباشد او بعد از شبی که یک موفقیت بزرگ را بدست می اورد کنجکاو میشود حقیقت را در مورد این قضیه بداند که ایا این فقط یک شانس بوده است ! حال برای کشف این راز کافی است Lucky را امتحان کنید! برای دانلود و تصاویر فوق العاده زیبا از محیط بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:17 | نویسنده : ♥علی♥

بازی زیبای شکار حیوانات 4x4 Safari 2 v1.0.0

 

4×4 Safari یک بازی زیبا و ۳ بعدی می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و از گرافیک بالایی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا شما در نقش یک شکارچی حیوانات به مناطق مختلف سفر کرده و حیوانات وحشی و خطرناک را نابود می کنید همچنین با گذشت مراحل میتوانید تجهیزات خود را ارتقا دعید. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:16 | نویسنده : ♥علی♥

قفل صفحه SamsungGS MagicLockerTheme v2.0

 

همانطور که قول داده بودیم ، به تدریج تم های برنامه  MagicLocker روی سایت قرار می گیرید. SamsungGS نام یکی از این تم هاست که دارای ظاهر زیبایی می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:14 | نویسنده : ♥علی♥

قفل صفحه زیبای ICStock Pro MagicLockerTheme v1.0

 

ICStock Pro یک اسکین بسیار زیبا با طرح  های مختلف و امکانات فراوان برای برنامه MagicLocker میباشد. برای مشاهده تصاویر بیشتر و دریافت این لاک اسکرین به ادامه مطلب مراجعه کنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:13 | نویسنده : ♥علی♥

تم فوق العاده زیبای MXLock BlueWatch Theme v1.2.0

 

MXLock BlueWatch یک تم زیبا میباشد که با نصب ان یک تحول بر روی lock screen گوشی یا تبلت اندروید شما ایجاد می کند! این برنامه یک ساعت فوق العاده زیبا و هوشمند را بر روی لاک اسکرین به نمایش میگذارد که در کنار ان قابلیت هایی از جمله : دسترسی سریع به دوربین تماس سریع و مکالمه گنجانده شده است! برای دانلود برنامه و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 11:10 | نویسنده : ♥علی♥

نسخه جدید تم زیبای Galaxy S3 Apex Theme v1.5

 

Galaxy S3 Apex Theme یک تم زیبا می باشد که در گوشی محبوب گالاکسی اس ۳ به کار رفته است! با نصب این تم میتوانید محیط گوشی خود را همچون گالاکسی اس ۳ زیبا و با کیفیت نمایید. از ویزگی های این برنامه می توان به کیفیت بالا ایکون های زیبا و ویجت اب هوا مخصوص اس ۳ اشاره نمود. برای دانلود برنامه و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 14:15 | نویسنده : ♥علی♥

IQ Test v1.2

برنامه پ برای سنجش IQ طراحی شده است. بیشتر سؤالات از نوع تصویری هستند که اثر تفاوت‌های فرهنگی را به حداقل می‌رساند. شما باید به ۳۹ سؤال در ۴۰ دقیقه پاسخ دهید. اگر راجع به جواب سؤالی مطمئن نیستید، آن را رد کنید و وقتی به اطمینان رسیدید به سراغ آن‌ها بروید. معمولاً افرادی که IQ آن‌ها بین ۸۰ و ۱۲۰ است نرمال هستند، و افراد با IQ بیشتر از ۱۲۰، جزء انسان‌های نخبه به حساب می‌آیند.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : ♥علی♥

MoboPlayer v1.3.220

 یکی از قدرتمندترین نرم افزار های پلیر برای اندروید است. این پلیر تقریباً از تمامی فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند. همچنین زیرنویس ها را بر روی اکثر فرمت های ویدئویی از جمله فرمت های رایج MKV, MPV, MOV نمایش می دهد. از زیرنویس های قابل پشتیبانی توسط این برنامه می توان به ،Ass ،Saa و زیرنویس های درونی فایل های , Mp4 و Mov اشاره کرد.

اون پلیر که تو وبم بهتره


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 14:11 | نویسنده : ♥علی♥

TrackID™ v3.60.5

 نرم افزاری هوشمند برای تشخیص خواننده ترک های موزیک است. این نرم افزار با داشتن دیتابیسی بزرگ از تمام خواننده های معروف جهان، می تواند خواننده هر موسیقی خارجی مورد نظر شما را به درستی حدس بزند. فقط کافی است میکروفون گوشی را به آهنگ در حال پخش نزدیک کنید و بعد از چند ثانیه به شما نام خواننده، نام آلبوم آهنگ و سایر اطلاعات را نمایش می دهد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 14:9 | نویسنده : ♥علی♥

KeepSafe Gold Privacy Protec v2.3.4

خیلی از افراد دوست دارند که عکس های شخصی خود را در معرض دید دیگران قرار ندهند و یا از دسترسی دیگران به آنها جلوگیری کنند.  نرم افزار کاربردی است که امکان مخفی سازی فایل های عکس و فیلم را برای شما به ارمغان می آورد. کافیست در قسمت گالری، عکس و یا ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس گزینه share را بزنید و بعد گزینه نرم افزار KeepSafe Gold انتخاب کنید تا نرم افزار به طور خودکار عمل مخفی سازی آنها را انجام دهد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 14:7 | نویسنده : ♥علی♥

Electrum Drum MachineSampler v4.6.0

 نام نرم افزاری پیشرفته جهت ساخت موزیک در گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. به کمک این نرم افزار خواهید توانست برای خود آهنگ سازی کنید، تغییرات اعمال کنید و موسیقی خود را در هر جایی که دوست داشتید، ذخیره کرده و مورد استفاده قرار استفاده دهید. از قابلیت های نرم افزار می توان به ضبط نمونه از طریق میکروفون، امکان افزودن افکتهای صوتی مختلف با قابلیت سفارشی سازی، امکان ایجاد فرمت های خروجی Wav و Mp3، دارای ۸ نوع صدا در قالب ۳۲ الگوی متفاوت، قابلیت مولتی تاچ اسکرین و صدها امکان تخصصی دیگر اشاره کرد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 14:6 | نویسنده : ♥علی♥

یکی از سریع‌ترین ابزارها برای حذف نرم افزارهای مختلف بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای Uninstaller اندروید می‌باشد. توسط این نرم افزار می توانید چندین نرم افزار و بازی و تم و… را انتخاب کرده و سپس با انتخاب یک دکمه، خیلی سریع آنها را حذف یا Uninstall کنید. شما می توانید نرم افزارها را به شکل های مختلف مرتب کرده و با انتخاب هر یک عملیاتی مانند مشاهده جزئیات، به اشتراک گذاری و حذف را انجام دهید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 13:59 | نویسنده : ♥علی♥

WP7Contact v1.0.93

اگر از دفترچه تلفن تکراری گوشیتان خسته شده اید و یا می خواهید آن را به هر دلیلی با ظاهری جدید نمایش دهید، نرم افزار WP7Contact می تواند این کار را برای شما انجام دهد. به وسیله این نرم افزار می توانید لیست مخاطبان گوشی خود را شبیه گوشی های با سیستم عامل ویندوز فون ۷ کنید. در این نسخه از نرم افزار نسبت به ورژن های قبلی آن، تمامی مشکلات اجرا از قبیل فورس کلوز در گوشی هایی با پردازنده ضعیف، مشکل اجرا در Android4.0 ICS، مشکل اجرای تمام صفحه در برخی گوشی ها و ورودی متن، حل شده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 13:57 | نویسنده : ♥علی♥

قدرت اعجاب انگیزی که در بازی CJ: Strike Back به شما بخشیده می شود باعث می شود شما را به یک مرد قدرتمند و یک قهرمان کند که برای دفاع از مردم سعی به نابود سازی افراد خلافکار می زنید. این بازی زیبا و فوق العاده با افکت های صوتی فوق العاده و همچنین بیش از ۳۰ مرحله می تواند سرگرمی خوبی برای شما عزیزان محسوب شود.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, | 13:54 | نویسنده : ♥علی♥

Hambo_v1.0.5-[Androidiha.com]

زمان ریشه کن کردن بی عدالتی در این میدان جنگ خطرناک فرا رسیده است! بازی Hambo عنوانی است که در آن بی عدالتی همه جا را فرا گرفته و این شما هستید که باید با آن مبارزه کنید. شما در نقش هامبو باید دشمنان را شکست داده و بهترین دوست خود یعنی بیکن را از چنگال شیطانی آنان نجات دهید و در این راه هرکس قصد مخالفت با شما را داشته باشد نابود خواهد شد. بازی از گرافیک و صدای خوبی برخوردار است و مهمترین ویژگی این عنوان گیم پلی آن می باشد که بر پایه ی قانون فیزیک بوده و بسیار عالی کار شده است.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, | 10:55 | نویسنده : ♥علی♥

تغییر ظاهر Sms با مجموعه تم برنامه Go Sms Pro   پک شماره 4

این مجموعه شامل ۴ عدد تم زیبا و منتخب برنامه Go sms Pro است که به صورت فایل زیپ و  رایگان برای شما قرار داده شده است .
بدیهی است که قبل از نصب باید نرم افزار اصلی Go Sms Pro را دانلود و نصب کرده باشید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, | 10:52 | نویسنده : ♥علی♥

تغییر ظاهر Sms با مجموعه تم برنامه Go Sms Pro   پک شماره 5


این مجموعه شامل ۴ عدد تم زیبا و منتخب برنامه Go sms Pro است که به صورت فایل زیپ و  رایگان برای شما قرار داده شده است .
بدیهی است که قبل از نصب باید نرم افزار اصلی Go Sms Pro را دانلود و نصب کرده باشید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:, | 10:48 | نویسنده : ♥علی♥

لایو والپیپر The Avengers Live Wallpaper Full v1.6

 

The Avengers یا شگفت انگیزان که حتما فیلم ان را مشاعده کرده اید یک لایو والپیپر بسیار زیبا برای اندروید میباشد که به تازگی منتشر شده است. موضوع لایو والپیپر همان قهرمانان شگف انگیز می باشند که هر کدام قدرت خاصی دارند/ برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

فیلم اونجر خیلی باحال


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد