تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 13:15 | نویسنده : ♥علی♥

در دنیایی کاملا خیالی به جنگ با موجودات بیگانه بپردازید. از بین ۶ مبارز، جنگجوی خود را انتخاب کنید و به جنگ با موجودات خطرناک و وحشتناک بروید و آن ها را تا مرز نابودی تمام عیار پیش ببرید.بازیJuggernaut Revenge of Sovering یکی از بازی های بسیار قوی و بی نظیر برای اندروید می باشد. این بازی با ساختار گرافیکی و زیبای خود تجربه ای جدید در بازی های جنگی و رزمی را برای شما ایجاد می کند. شما باید در این بازی از میان ۶ مبارز قدرتمند جنگجوی خود را انتخاب کنید و با ۱۲ سلاح و زره مختلف آن را تجهیز کنید و در نهایت به جنگ با موجودات شیطانی بروید. از بین آیتم های زرهی هر کدام به نوعی شکل و ظاهر جنگجوی شما را تغییر خواهد داد و هر کدام از سلاح هایی که برای جنگجوی خود انتخاب می کنید قدرت و توانمندی شما را تغییر می دهد. از ویژگی های این بازی نمایش سه بعدی (۳D)، وجود ۱۰۰ موجود مختلف برای مبارزه با آن و ۱۵ مکان منحصر به فرد در بازی می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : ♥علی♥

آیا می دانید توپ زیر کدام کلاه یا بشکه قرار دارد ؟ بازی where is the ball deluxe یک بازی کاملا واقعی و جالب است. این بازی زیاد سخت نیست اما نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارد. نحوه بازی به این صورت است که شما باید رد یک توپ را دنبال کنید و ببینید زیر کدام کلاه یا بشکه قرار می گیرد و بعد از آن کلاه یا بشکه ای که می دانید توپ در زیر آن پنهان شده است را انتخاب کنید، در صورتی که درست حدس زده باشید به مرحله بعد راه پیدا می کنید. شاید با خود بگویید به راحتی می توانیم با دنبال کردن مسیر توپ ببینیم زیر کدام کلاه یا بشکه پنهان می شود و بعد از یک حدس درست به مرحله بعد برویم! باید بدانید اصلا اینطور نیست و زمانی که به مراحل بالاتر می روید سرعت جا به جایی توپ آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانید به راحتی آن را ببینید و باید بیشتر تمرکز کنید تا بتوانید حدس درستی بزنید.


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 13:6 | نویسنده : ♥علی♥

آیا آماده یک نبرد جدید در فضا به سبک Angry Birds هستید ؟ همه ی ما با سری بازی های Angry Birds یا پرندگان خشمگین آشنایی داریم. هماطور که می بینید باز هم شرکت ROVIO که سازنده سری بازی های پرندگان خشمگین می باشد، این بار سری جدید این بازی را با نام Angry Birds Star Wars HD ارائه کرده است که برگرفته از فیلم معروف جنگ ستارگان می باشد. سری جدید این بازی شباهت زیادی به نسخه قبلی آن یعنی Angry Birds Space دارد. اما این بار داستان بازی کمی متفاوت است؛ پرندگان خشمگین پس ورود دوباره خود به فضا توانسته اند با دست یابی به یک پایگاه مخفی به اولین پیروزی خود علیه پادشاهی خوک ها برسند و این پیروزی سبب شده است تا پرندگان خشمگین به صلاح های کشنده و ظاهر متفاوتی دست پیدا کنند. این بازی دارای بیش از ۱۴۰ مرحله مختلف و فیزیک بسیار بالایی است. همچنین در کنار کیفیت HD در بازی می توانید شاهد گرافیک بسیار خوبی باشید.

ویژگی های نسخه جدید :
- اضافه شدن چندین مرحله
- افزایش سرعت و عملکرد بازی


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب